Hayatın iniş ve çıkışları olduğunu biliyorum ama mutlu olmayı özlüyorum. Eskiden her şey hakkında tutkuluydum ve bir şekilde mutlu olmaya çabalıyordum. Şimdi kendimi uzun zaman önce kaybetmiş gibi hissediyorum.
Cemal Süreyya ne güzel kaleme dökmüş;
"Ne kalem yazdı halimizi, Ne de cümleler anladı bizi, Ünlem şaşkın, virgül eğri;
Bir noktaya gizledik dertlerimizi..."
Cemal Süreya