Ayl

@_ayloz·
·
sabitlendi
Yaşamı böylesine severken aklımın ve yüreğimin ömrüme attığı bunca düğümü kime, nasıl açıklayabilirim?
1000Kitap
Reklam
İnsan gibi yaşamak için biraz bol zaman lazım.
Doğru dürüst bir yaşamım olsaydı bambaşka bir insan olurdum!
Ama bazen öyle anlar olur ki hiçbir şeyin değeri kalmaz.
Varlığımdan ne anlıyorum? Bir gün gelecek ve sanki hiç yaşanmamış gibi ölüp gideceğim.
Reklam