Ayşe

Ayşe
@_ayssss
Burası benim not defterim instagram.com/_aysse.ozl?igsh...
Ben diyorum ki ona: - Kül olayım Kerem gibi yana yana. Ben yanmasam, sen yanmasan, biz yanmasak, Nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ayşe

, bir kitap okudu
2/10
·68 syf.·
2024 19. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma
Herkesin her konuda fikri vardı, yalnızca kendi dediklerinin doğru olduğundan kuşkuları yoktu.
İnsanlar hiçbir zaman kendilerine anlatılanlardan bir şey öğrenmezler, kendi çabalarıyla öğrenirler yalnızca.