O zaman beni aç bırakan, evini yasak eden ve düzenli işe gitmiyorum diye lanetleyen siz şimdi karnımı doyuruyorsunuz. Çünkü ünlüyüm ve çok param var . Eserlerimi yazmıştım tam da ne zaman size diyeyim, ayağınızın altında toz gibi üzerine tükürdüğünüz zaman .
Kimsenin yemeğe davet etmediği açlık günleri geldi aklına. Asıl yemeğe o zaman ihtiyacı vardı, Asıl o zaman midesine bir şey gitmediği için zafiyet geçirmiş,halsiz kalmış ve düpedüz açlık nedeniyle kilo kaybetmişti. Asıl yemeğe ihtiyacı varken kimse onu davet etmemişti ama şimdi binlerce yemek satın alınabilecek durumdayken ve tersine iştahı giderek azalırken sağdan soldan pes peşe yemek davet yağıyordu. Neden ?