Büyüyerek ihanet ettik simli kartpostallara bakıp hayaller kuran çocuklara.Kalbimizde aklımızda çocukluğumuzda kaldı.Geçmişe özlem duymaktan yetişkinliğimizin tadına varamaz olduk.Çocuklarımızın çocukluğuna bakarak kendi çocukluğumuzun yasını tuttuk.Geçen her yıl aranıyor iyi kötü bir iz bırakıyor.Yeni yıl da güzel izler bıraksın.Biyolojik olarak yaşlansakta ruhumuz çocuk kalsın.