Popülerliği olan bir kitap olduğu için ben de uzun zamandır okumayı düşünüyordum ama biraz hayal kırıklığı yaşadım çünkü o kadar çok psikoloji ve kişisel gelişim kitapları okumuş biri olarak kitap, beni çok tatmin etmedi. Kitabının özünün ne olduğunu pek anlayamadım. Konuda bir bütünlük olmamakla beraber yaşadıklarını ya da eğitim aldığı alanlardan bahsetmesi sıradan geldi. Ama yine de 200 sayfa okumak çok da bir kaybettirmez o yüzden okunabilir. Kitabın içinde konularla alakalı verdiği alıntılar hoşuma giden taraflarından birisi oldu.