Beyza

Beyza
@_beyazx_
Bizim çektiğimiz acıyı gerçekte kimse bilmiyor. Bir gün büyüyüp de geriye dönüp baktığımızda tüm bu acı ve kederlerin ne kadar saçma olduğunu hayal meyal hatırlayacağız belki de.
Sayfa 51
Kitap Alıntısı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne hissettiğimi açık açık söylesem öleceğim sanki.
Sayfa 49
Kitap Alıntısı
Ama asıl bu gökyüzünün güzelliği yok mu?
Sayfa 32
Kitap Alıntısı
Okulda verilen ahlaki eğitimle, dünyanın kuralları arasında bir uçurum olduğunu büyüdükçe daha iyi anladım.
Sayfa 21
Kitap Alıntısı
Benden kitap okumayı çekip alsalar, bu deneyimsiz halimle mahvolurdum herhalde. Kitaplarda yazılanlara bu kadar bağımlıyım işte. Bir kitap okur okumaz hemen o kitaba kapılır, güvenir, kitapla özdeşleşir, hayatımla o kitap arasında ilişki kurarım.
Sayfa 18
Kitap Alıntısı