İnsan ilk önce karısını döven erkeklerden söz edildiğini işitince, "Kim bilir? Karı nasıl dayağı hak ediyordur" demek ister... Evet, efendi içsin içsin, sonra "Evde bakkaldan veresiye peynir ekmek alırlar" diye gitsin cebindeki parayı pis bir aşüfteye versin. Sonra eve gelince karısının ağlamasına tahammül etmesin,o kadın ağlarsa,bağırırsa hırçın denecek, dayağı hak ediyor sayılacak. Buna bir de kadının kocasına aşık olmasını ilave ediniz. İşte Raci'nin karısı!