📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir İngiliz'in, Kuzey Afrika'da karşılaştığı bir derviş topluluğu hakkındaki şu ifadesini hiç unutmadım:
"Ölçülü bir neşe içindeydiler."
Yine Kuzey Afrikalı bir kılavuz olan Udde bin Tunus Hazretleri dervişanına,
"Evet, öyleyiz. " cevabını almayı umarak, sıkça su soruyu sorarmış:
"Mutlu musunuz?"
Klasikler hakkında söylenir:
"Herkes isimlerini bilir ama kimse onları okumaz."Hele bizim klasikler için bu sert yargı neredeyse tamamen doğru. Süleyman Çelebi hazretlerinin Mevlid'ini baştan sona okuyan azdır mesela. Az mı dedim, çok az demeliydim belki de.
Ve çok azın hükmü şudur:
"en-nâ-diru ke'l-ma'dûm (nadir olan yok olan gibidir)."