》Kitaplar kıskanmazlar ki birbirlerini, her birinin bambaşka nasibi vardır.Sadece zaman gereklidir, hayatta da olduğu gibi ...
》Canım kurban, başı secdede,
İki büklüm, Allah diyene ...(Necip Fazıl Kısakürek)
Birbirimizden pek farkımız yok .Ancak ağır hastalandığımız ya da öldüğümüz zaman hatırlıyoruz birbirimizi.O yitirdiğimizin ne iyi,ne eşsiz bir insan olduğunu, ne büyük iyilikler yaptığını, ancak o son demde anlıyoruz.