Büş

Büş
@_bus_ra
Yüzümü yağmura uzatsam geçecek diyorum. Geçmiyor.
İstanbul
15 Eylül
183 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bir işi de sonuna kadar götür. Ölmezsin ya. Belki de ölürdüm. Belki de ölmemek için hiçbir işin sonuna kadar gitmiyordum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kendim olmayı yeğlerim. Suratsız da olsa kendim olayım. Ne kadar neşeliyse de başka biri olmak istemem."
Eğer doğru kullanırsan sözcükler X ışınlarına dönüşebilirler, her şeyi delip geçerler.
Ne sebeple olursa olsun hatanızın üzerinde kara kara düşünmeyin. Temizlenmenin yolu çamurda yuvarlanmak değildir.
Umut aptallar içinse, varsın öyle olsun. Ne de olsa annemin kızıyım.