Büşra

Büşra
@_busrra_
Sahte sevgi arsızlığınız midemi bulandırdı
"Savaşacağım tek şey içimdeki diğer bendi..."
Reklam
Belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla...
'Sana, beni asla tanımamış olan sana...'
Ölmüş olan biri artık hiçbir şey istemez, sevilmeyi de, kendisine acınmasını da, teselli edilmeyi de istemez.
Bize hiç bir şey yapılmadı, yalnızca tam bir hiçliğin içine koyulduk, çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhunu hiçlik kadar baskı altına alamaz.