Kadın olmayı iki bacağının arasındakine sahip olmaktan ibaret zanneden, anlamından uzaklaşmış bir dişi, annelik ne demek anlayamaz. Çünkü bütün hayatı iki bacak arasından ibarettir...
Bir hayvan vardı içimizde, her an kontrolden çıkmak için fırsat kollayan. Açlığını çektiğimiz duyguların yokluğuyla besleniyor, ruhumuzu doyurmazsak içimizde güçleniyor ve yeniyordu bizi, ele geçiriyordu hayatımızı. Hayvanımızın küçük, çelimsiz tasması haline geliyorduk...