Belki aynı yolda yürüdük, aynı çiçekleri kokladık, aynı çocuğun başını okşadık, aynı kuşlara gülümsedik... Ama farklı zamanlarda. Hep geç kaldık birbirimize, Ben gelirken sen dönüyordun, yada sen dururken ben koşuyordum. Ya zaman girdi araya yada mesafeler. Bazen de insanlar girdi.. Belki de böyle olması gerekiyordur...