Sibel U.

Sibel U.
@_corekotu
Biraz kolaylaştır, vazgeçmek üzereyim... "Bir gülün karşılığı bir güldür, gül bahçesi değil!" gardrops.com/Suugrlu
insanlar neden değerini bilmiyorlardı ellerine geçirdikleri mutluluğun? ille yitirmek mi gerekti anlamak için?
Sayfa 57·Kitabı okudu
Reklam
Aşk-ı Memnu..
"Bir de, tehlikenin, hiçbir şeye aldırmadan, herkese ve her şeye meydan okuyarak oyun oynamanın zevki ... "
Sayfa 47·Kitabı okudu
Çünkü, o hep bir büyük umuttu. O umudun hep yaşaması gerekti, içinde. "Belki bir gün .. .'' diyebilmeliydi.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Bu böyleydi işte. Sevgi denen nesnenin güzelliği, nedensiz ve tartışmasız olabilmesindeydi.
Sayfa 46·Kitabı okudu
sevildiğini anlarsa gider çünkü..
Seveceksen, içinden seveceksin artık. Akıllı uslu seveceksin ... Akıllı uslu.
Sayfa 45·Kitabı okudu
Reklam