Oysa kimse kendisinin düşündüğü gibi bir yaratık değildir. Ne de başkalarının sandığı gibi. .. Gerçek ikisinin ortasında; ya da bambaşka bir gerçek var ... "
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Oysa, daha önceleri, her şeye karşın, güzeldi yaşantıları. Güzeldi elbet. Ne güzel seviyorlardı. Ne güzel içiyorlardı. Ne güzel ağlıyorlardı. Ne güzel şiirler söylüyorlardı. Gözlerinden yaşlar gelinceye kadar gülebiliyorlardı. Ölüme dek çözülmeyecek büyük dostluklar kurmanın övüncünü tadıyorlardı ve ne güzel yalan söylüyorlardı!
''Yalnızlığını sen kendin yaratıyorsun. O kadar dikkatle eğilmişsin ki içine, yalnız kendini görebiliyorsun. Çevrene baktığın yok. Elbet yalnız olacaksın."