"İnsanlar hem kendilerine, hem de başkalarına durmadan güçlük çıkarırlar ama "dedi", asla yılmamalı. Yolunun üstüne bir dağa çıkan yolcu gibi olmalı. Şüphesiz bu dağ olmasaydı yol daha rahat daha kısa olurdu ama madem ki dağ vardır, onu aşmak gerek."