Şimdi gitmek isterdim.Özür dilemek,kendimi olduğu gibi bırakmak isterdim.Ne yazık bütün bunları gerçekleştirecek gücüm yok.Düğümler istenildiği anda çözülmüyor.Bir söylemekle açılmıyor kapılar.Soracaklar,anlattıracaklar. Neden önce öyle diyordum da şimdi böyle…Beni gene çileden çıkaracaklar sonunda.Yenilginin bile tadına varamıyor insan.Bütünüyle teslim olmanın keyfini süremiyor.Olduğu gibi kabul etmiyorlar Selim’i.Geri dönmenin de çok formalitesi var.Önce bir pişmanlık dilekçesi vereceksin,inceleyecekler.On beş gün süresi var.Soruşturacaklar:eski bağlantılarını kopardı mı?Kitaplığındaki zararlı kitapları ayıkladı mı? Her gün traş oluyor mu?Saçını tarıyor mu artık?Sonra bir deneme dönemi var.Çeşitli insanlarla çeşitli biçimlerde birlikte olacaksın…Katlanamam bütün bunlara.Ben dilekçeme aynı günde cevap istiyorum.Yalnız İsa‘nın katında işler çabuk yürüyormuş.