olya

Pes etmemi bekliyorlardı, gözlerinden, bakmadığımı sandıkları anlarda yüzlerinde beliren gülümsemelerden belli oluyordu. Onlara bu zaferi tattırmak istemiyordum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ya çok neşeliydi ya da hüzünlü. Arası yoktu...

olya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·424 syf.·
32 günde okudu
·
2022 2. kitabı
Khaled Hosseini
9.2/10 · 192,5bin okunma
Tanrı’yla aynı fikirde değilim İntihar edenlerin Cehenneme gideceği konusunda Kainatın yaratılışına Katılmaktan bıktığımda ruhum İntihar edeceğim bende Denenmemiş bir yolla Nerdeyse bütün akıllı kalpler İntihar edip siktir çekmiş yeryüzüne Ben ateist değilim, babasıymış gibi Tanrı’ya küsen bir çocuğum Eğer Tanrı intihar edenleri ve Nietche’yi Cehenneme gönderirse Cehennemde yanmayı tercih ederim bende Tanrı dürüstlüğü sever.. Tanrı’nın hayal gücünü beğenmiyorum Ben Tanrı olsam Peygamberler göndermez Direk konuşurdum insanlarla Ben Tanrı olsam Hitler’i iyi kalpli bir Yahudi olmakla cezalandırırdım Yahut yetenekli bir yazar yapardım onu İçindeki kötülüğü insanlara değil
Şiir
Sonradan bulduğun bir şeyi yitirmek, her zaman daha zordur.
Sayfa 245·Kitabı okudu