Peki ama ağlamak iyi bir şey değilse neden kızlara yasak değil? Acaba kızların kötü şey yapmaları doğru da erkeklerinki mi değil? Ya da kızlar için ayrı erkekler için ayrı kötü şeyler mi var? Ama bu olamaz, kötü kötüdür, bazıları için iyi olan, bazıları için kötü olabilir mi?
...alt sınıftan kadınların emeği çoğu kez kocalarının emeği içinde gizli kaldı.Kadınların üretici ve yeniden-üretici rolleri, sınıf ilişkilerinin kalıcılaştırılmasının “görünmez arka planını” oluşturdu ve kadınlık, toplumsal bir kategori olarak iktidarsızlıkla, bağımlılıkla ve üretken olmamakla daha da yakından özdeşleştirildi.