Ebru Selvi

Bir kimse kendini ziyan etme yoluna girdiği zaman aslında bu hepimizin ziyanı olur. *Fatma BAYRAM
Din
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bazen içimdeki güneş öyle bir batıyor ki, dünyam hep karanlık kalacak diye ödüm kopuyor.
1000Kitap
Deli dolu, sorgulamadan gün geçtikçe daha çok.
1000Kitap
Bazı duyguların bastırılmaması gerektiğine inanırım. Gülmen mi gerekiyor gül, yaşamak mı istiyorsun sonuna kadar git. Ama haketmediğin bir muamele gördüğün an kalmayı çok istesende durma. Çok mu üzüldün otur ağla. Ağla ki günün sonunda içinde o üzüntüden bir kırıntı kalmasın. Sonra da olması gerektiği gibi güzelce uyu, sabah uyan ve pırıl pırıl bir zihinle yeni güne başla. Sonuçta Eylül gelmiş . Çokta uzatmamak lazım 🌼
Sanki biraz sonra ağlayacakmışsın gibi sürekli. Hani yağdın yağacaksın ama yüreğin böyle hep bulutlar, bulutlar. Cahit Zarifoğlu