Bazı duyguların bastırılmaması gerektiğine inanırım. Gülmen mi gerekiyor gül, yaşamak mı istiyorsun sonuna kadar git. Ama haketmediğin bir muamele gördüğün an kalmayı çok istesende durma. Çok mu üzüldün otur ağla. Ağla ki günün sonunda içinde o üzüntüden bir kırıntı kalmasın.
Sonra da olması gerektiği gibi güzelce uyu, sabah uyan ve pırıl pırıl bir zihinle yeni güne başla.
Sonuçta Eylül gelmiş . Çokta uzatmamak lazım 🌼