Eda Arpali

Eda Arpali
@_edaarpali_
"Çocuk bakmak için mi okudun?" Kitabının yazarı Evinde televizyon yerine kütüphane barındıran güzel insanlar burada mı? Sosyal Hizmet Uzmanı
Cok çok teşekkür ederim 🌼

TuğçeZeynep

@TugceZeynepp
·
Kitabın adını gördüğüm an dedim; evet ben bu kitabı okumalıyım, çünkü tam da zamanıydı benim için. Bebeğimi büyütmek için işimden uzun süreli bir ücretsiz izne ayrılmış ve sanki yıllardır iş kadınıymışım da otelde yaşıyormuşum gibi kendi evime yabancılaşmış, anneliğe de adaptasyon sürecindeydim. Böyle bir zamanda bu kitap şifa oldu bana. Biz nasıl bir sistemin içinde kendimizi bu güzelim annelik vasfından sıyırıp ‘iş hayatı’na katılma zorunluluğuna kapılmışız, ne ara bu olmuş bilmiyorum. Ama işte içinde bulunduğum bu yeni hayata şükretmemi sağladı ‘derdi imanlı bir evlat yetiştirmek olan bir annenin’ bu eseri. Benim gibi olan birileri varsa eğer; bir an önce okusunlar, rahatlasınlar. Kalemine sağlık hanımefendinin.
Hayat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yorumunuz için teşekkür ederim 💕

okurbirmuallime

@okurbirmuallime
·
Keşke daha önce yazılmış olsaydı, keşke daha önce okusaydım dediğim bir kitap. Kısa ama dolu dolu eserler vardır ya işte tam olarak öyle bir kitap. Yazar kendi annelik sürecinden yola çıkarak birçok annenin karşı karşıya kaldığı durumlara, İslami çözüm önerileri sunarak yer vermiş. Konu ile ilgili ayetler, hadisler ışığında annelik sürecinde bize yardımcı olacak sünnetleri ele almış. Eseri okurken yaşanmışlık hissi öyle güzel hissettirilmiş ki kendinizden bir parça muhakkak buluyorsunuz. Dili sade ve akıcı özellikle kafanız dolu iken samimiyeti ve akıcılığı ile kendini okutacak eserlerden. Ben severek okudum. Keyifli okumalar dilerim...

Eda Arpali

, bir kitap okudu
10/10
·108 syf.·
Beğendi
·
12 günde okudu
·
2021 3. kitabı
Eda Arpalı
8/10 · 26 okunma
Çok düşmanları cayır cayır yaktım. Bazılarını da hayatta bıraktım. Keserek kollarını yahut ellerini. Kiminin de burnunu- kulağını kopartıp Oydurdum teker teker gözlerini. (Bir Asur kralının mezar taşından)
Sayfa 23·Kitabı okudu