Aynı gökyüzü altında,
"Aynı duyguları paylaşan kederli ruhlar, birbirleriyle karşılaştıklarında huzur bulurlar." der Halil Cibran
Ruh arkadaşlığı güzel bir şey değil mi? Göğsüne gökyüzü sığdırmak gibi...
Bir Afrika atasözü şöyle der: O kadar hızlı gidiyoruz ki ruhlarımız arkada kalıyor. Buna karşılık Kemal Sayar Yavaşla isimli kitabında şu satırları yazıyor: "Artık her yerde ve hiç bir yerdeyiz. Aslında bütün varlığımızla bir yerde değiliz, parça parça orada ve buradayız. Sevmek için zaman ayırmak gerekir. Bilmek için zamana ihtiyaç duyarız. Güzelliği ancak zaman ayırarak fark ederiz. Zamanla olgunlaşırız."