-Dünyadaki varlığıma kendimce bir değer katmaya çalışıyorum. Hayatımın anlamanı kendim yaratmaya çabalıyorum."Yaşamak için bir sebebiniz varsa her şeyle baş edebilirsiniz," demiş Nietzsche. "Anlamlı bir hayat zorluklar içinde geçse de son derece tatmin edici olabilir," diyor ayrıca.