"Ama istisnasız hep nefret ettim kendimden, geçmişimden ve geleceğimden. Kendinden nefret etmek nasıl bir duygudur, bilir misiniz? Sanmıyorum. Şu yeryüzünde nefret ettiğiniz tek kişiyi her gün yirmi dört saat bedeninizin içinde taşımak nedir, bilemezsiniz. Mümkünse de bilmeyin"
"Asıl acı, kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi. Kolları, başı hep dermansız bırakan, yastıkta öbür yana dönme isteğini bile söndüren bir şey..."