-Gece!
+Efendim, dertlim.
-Sana gelenler dertsiz mi?
+Hayır. Neden ki?
-Bana dertlim diyorsun da, sen zaten dert kapısısın.
+O da doğru ya..
-Kararvermek mi zor, verdiğin kararın acısına katlanmak mı?
+Kararvermek zor olan. Acıya aşık olursun, katlanırsın. Nasıl olsa, acılar yol arkadaşın.
-Doğru ya, benim yollarım acıdan geçiyor....
Kitabsever