Zamanın geçmesini beklemek mi
yoksa hemen harekete geçmek mi?
Bir şeylerin düzelmesi için araya konan zaman
o şeyleri düzeltir mi yoksa iyice
içinden çıkılmaz bir hâle mi sokar?
Deneyimin bir sonucu olsa da zamana bırakmak
pek de doğru değildir.
Evet, bazı durumlarda çok işe yarasa da
belki bir cümle ile düzelebilecek bir şeyi
yıllarca beklemek çok da mantıklı değil.