İlahiyat fakültesini kazanan genç
1. Sınıfta ben her şeyi bilirim dermiş,
2. Sınıfta ben çok şey bilirim bazı şeyleri bilmem dermiş,
3. Sınıfta ben bazı şeyleri bilirim bazı şeyleri bilmem dermiş,
4. Sınıfa geçtiğinde ise ben hiçbir şey bilmem dermiş..
•••Ben bilmem•••