"Küçükken benim de bir ailem olsaydı, herhalde şimdikinden bambaşka bir insan olurdum. Bir aileye ne kadar kötü de deseler, gene ailedir, ana, baba insanın kötülüğünü istemez. Yılda bir kez de olsa bir sevgi gösterirler. Bir evin, bir yuvan olduğunu bilirsin..."
"Evet, insanın tek
yaptığı şey, iki kere iki dörderin peşine düşmek, okyanusları aşmak, bu uğurda seve seve yaşamını vermektir; ama öbür yandan aradığını bulacağı için de ödü patlar. Çünkü bulursa arayacak başka bir şeyi kalmayacağını hissetmektedir."