bişnev

Öyle insanlar tanıdım ki kendi insanlığımdan utandım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
beni sen koru,beni sen sakla beni sen kül et ya da hiç yakma yüreğimi.. #benimlekal
Düşünüyorum da iyiki zor zamanlar var;yoksa nereden bilecektik dostu , düşmanı..
Dem, dema xatıraye. Vakit, ayrılık vaktidir. #hoscakalramazan
Kimbilir, belki çiçekler gördükleri düşleri anlatırlardı birbirlerine.