bişnev

Gece oldu: Ancak şimdi uyanır tüm âşıkların şarkıları.Ve benim ruhum da bir âşığın şarkısıdır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
..Ve kuş olmayan, uçurumların üzerine yerleşmemeli.
En iyisi sevinmeyi öğrenelim, böylece başkalarına acı vermeyi ve acıları düşünmeyi unuturuz.
En çok kimden nefret eder kadın? -Demir şunu söyledi mıknatısa:" En çok senden nefret ediyorum, çektiğin için, ama kendine çekecek kadar da güçlü olmadığın için."
Kadın sevdiğinde:o zaman her şeyi feda eder kadın ve hiçbir şeyin değeri kalmaz gözünde.