Bayım niyetiniz sevmekse sevmeyin, uzağım ben…
PLUVİOPHİLE///MERDÜMGİRİZ*
SOR////////zaqa.net/ElffffNazım Hikmet Ran ∞
Çok gecikmiş bir sevgiyim ben, sevmek de canımı acıtıyor…
Kendinden geçerek yaşayan bir insan, önemli bir olayı nasıl değerlendirir? Kendinden geçmesinin nedeni bu olay bile olsa, yarı deli bir insan bu olayı başka kurallara göre yaşayamaz mı?