f`

f`
@_filizz_
•bazen küçük bir cümle kocaman bir kitabı okutur..
İkimizin yerine sevdiğim için kalbim zaman zaman çok yoruluyordu. Ama yılmadım, yıkılmadım. İkimizin yerine sevdiğim her gün dimdik ayaktaydım. Her şeyi içime attım. Pes etmedim. Vazgeçmedim. Aylarca tek başıma savaştım. Onu kazanmak için kendimi kaybettim, gururumu kaybettim. Mücadele ettim. Ben onu, onun bana yaşattığı imkansızlıklara ve ona rağmen sevdim.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
O yüzden güzel gülen insanlar, çok acı gizler içinde. İçin acı dolu, gülüşün çok güzel...
Hayat öyle bir şey ki kiminden alıp kimine veriyor. Kiminin babası yok, kiminin annesi. Kiminin de hiç kimsesi yok.
Alıntı
Bazı acıların kökü derindir, sarılmayla hafifletemezsiniz..
Alıntı
Canımızdan çok sevdiklerimiz acıtmadı mı zaten hep şu canımızı?
Alıntı