f`

f`
@_filizz_
•bazen küçük bir cümle kocaman bir kitabı okutur..
Yeri asla dolmayacak bazı boşluklar vardır hayatta. İşte sen o boşluksun baba. Yerinin dolmayacağı ve asla doldurmak istemeyeceğim boşluğumsun...
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
anladım ki bir insan bir insana sesiyle de sarılabiliyormuş..
Alıntı
Bu farklı olur gözüyle baktığım kim varsa daha sıradan çıkınca ayrı bir tükendim. Ama bunu kimseye belli etmedim. Çekildim köşeme, hissizleştim. İnsanın geleceği en kötü noktalardan biri hissizleşmektir. Çok sevmenin hakkını verdiğim gibi hissizleşmemin de hakkını verdim.
Alıntı
Sever beni dedim, yaralandım. İnsanı da zaten her zaman bu üç şey yaralıyormuş: Sandığı, yanıldığı ve yaralandığı... Biraz geç anladım..
Alıntı
Unuttum denilen her an biraz daha çok sevilmiş ve koptukça bağlanılan, bağlandıkça kördüğüm olan bir hikâyeydi bizimkisi...
Alıntı