Radyomu açar açmaz piramitler düşüyor perdeye.Mısırlıları tanırım. Sabahları ful bulamacı yer, öğleden sonraları uyur, gece yarılarına dek kahkahalar atar ve kolay kolay kavga etmezler . İki araba çarpıştı diyelim. Birbirlerine hakaret etmeleri söz konusu değildir. Birisi kızacak olsa diğeri onu, "peygambere salavat getir,," diye yatıştırır, salavattan sonra süt liman olur herşey. Mısırlıların kızması küresel ısınmadan daha ciddi bir şeydir.