Görüyor musunuz, İnsanlar kendilerini mutsuz edecek, hatta hayatlarını karartacak bir şey dahi olsa, kendi uydurduklarına inanıyorlar. Bu, daha iyi bir gelecekten ümidini kesmiş insanların inanma ihtiyacıdır.
Kiminiz sadece canımızı yakan şeyleri unutmuş olmak istiyoruz. Kimimiz de bundan sonraki hayatımıza bir şey eklemeyecek anları silmeyi tercih ediyoruz.
Geri dönemeyeceğim ülkemin yaşayan bir resmi, ruhu o benim için. Onu göremesem bile, aynı şehirde, aynı yerlerde dolaştığını, nefes aldığını bilmek bana yeter, inan. O benim İstanbul'daki Rusya'm.