Nur

"Ölüm nedir?" Ben varken ölüm yok, ölüm gelince ben yokum. Binaenaleyh düşünmeye değmez. - Fakir-i Pürtaksir
Sayfa 7·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kaça bu defter şimdi?" "En aşağı bir liradır." "Vay canına! Bizim iki günlük yevmiyemiz..." "Değer ama... Baksana yaldızlı... Kilidi de var..." "Kilit niye?" "İçini fikir dolduruyoruz oğlum, bizde fikir hem kıymetlidir hem de böyle kilit altında tutulur..."
Sayfa 3·Kitabı okudu

Nur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·273 syf.·
9 günde okudu
·
2023 30. kitabı
Fakir Baykurt
8.5/10 · 7,3bin okunma
Halbuki Türk'ün haysiyeti, gururu ve kabiliyeti çok yüksek ve büyüktür. Böyle bir millet esir yaşamaktansa yok olsun daha iyidir! O halde, ya istiklal ya ölüm!
Sayfa 28·Kitabı okudu