Muazzam bir boşluk yürüyor içimde,
Dev adımlarla, ara vermeden.
Mesele hazırlanmak belki ama neye ve kime?
Katlettiğim günler ağzımda karanlık bir tat bıraktı,
Makul de bir kaç tane hatam oldu.
Yazmakta neyse ki yaşamak kadar zorlanmıyorum.
Neremden tutsam eksiğim,
kulbumu bulamıyorum.
Sokakların eskisi kadar yararı yok.
Mazeretlerden bir alışveriş listesi yazabilirim
Su, toprak doyuramıyor bu yüzyılı.
Hayatları ile ne yapacaklarını bilmeyenlerle dolu bir şehir. Şimdi de ustura gibi bir gece geliyor üstümüze;
Ruhlarımızla beslenen,
Ağrılı bir fikirle,
Göğsü tutsak bir umutla,
Boğuk bir uğultusu var,
Soluk ayaklarını sürüyerek yürüyor,
Belli ki ihanetin bedeli
Sabırsızlanıyorum,
Bizi istila etmek için!
İSTİLA