İlk defa bir Orhan Pamuk kitabını okudum. Yıllarca hep bilmiyorum dışlamış olduğum bir yazar olmuştu. Sanırım biraz büyümekle fikirlerimin değişmesi sonucu kitabını okumaya karar verdim.
Kitap çok güzel, sürükleyiciydi. Olayların birbiri ile bu kadar bağlantılı bir şekilde anlatılması sürekli bir merak içinde insanı bırakması çok güzeldi. Okumaktan kimsenin sıkılacağını düşünmediğim bir kitap. Özellikle eski tarihi olayların anlatımı ve toplumsal sorunlara küçük değinmeleri çok güzeldi. Yazarın diğer kitaplarını okuma isteği uyandırdı bende.
Ve sen sevgili bunu da okumalısın
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Biz her şeye,
esirgeyen ve bağışlayan,
çokça esirgeyen ve çokça bağışlayan,
hep esirgeyen ve hep bağışlayan
rabbin adıyla başlayan adamlarız anna
Tarık Tufan
Biz her şeye,
esirgeyen ve bağışlayan,
çokça esirgeyen ve çokça bağışlayan,
hep esirgeyen ve hep bağışlayan
rabbin adıyla başlayan adamlarız anna
Tarık Tufan