Küçük Mehmet’in başına gelenler ve iyileşme süreci beni çok derinden etkiledi. Kitabı okurken çok fazla durup düşündüğüm nokta oldu. Bence mutlaka okunması gereken kitaplardan biri ;)
Kuzenimin tavsiyesiyle okudum. İyi ki de okumuşum. Kendimle, içimdeki küçük 'insanla' yüzleştim. Kitabın bazı yerlerinde yazar gerçekleri öyle bir yüzüme vurdu ki şaşırdım. Bir kere daha okumayı düşünüyorum.
Güzel dersler çıkarabileceğiniz bir kitap. Sevginin, aşkın gerçekte ne olduğunu gösteriyor. Çok güzel kıssalar ve ayetler de var. Gerçek sevgiyi ,aşkı arayan herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum.