"Rastgele çekilen fotoğraflar daha güzel çıkar, tesadüfen tanışılan insanlarla daha mutlu oluruz, kıyıda köşede uyuyakalmak uykunun en keyiflisidir, plansız yapılan aktiviteler daha eğlencelidir. Kısacası her şeyin kendiliğinden olanı güzel."
Ara Güler
Küçük Mehmet’in başına gelenler ve iyileşme süreci beni çok derinden etkiledi. Kitabı okurken çok fazla durup düşündüğüm nokta oldu. Bence mutlaka okunması gereken kitaplardan biri ;)