Montag kımıldayamıyordu. Ateşle birlikte gelen büyük bir deprem, evi yerle bir etmişti ve Mildred o enkazın altında bir yerdeydi, Montag'ın tüm hayatı o enkazın altında bir yerdeydi ve Montag kımıldayamıyordu. İçinde hâlâ deprem sarsılıyor, düşüyor, titriyordu ve Montag öylece duruyordu; yorgunluğunun, şaşkınlığının ve hiddetinin büyük yükü altında dizleri yarı bükülmüştü...
Ve daha önce olduğu gibi, yakmak iyiydi; Montag ateşle birlikte dışarı fışkırdığını ve anlamsız sorunu kapıp yırttığını, alevle yırtarak ikiye bölüp kaldırdığını hissediyordu. Çözüm yoksa, eh, artık sorun da yoktu. Ateş her şey için en iyisiydi.