Söylenmesi gereken kelimelerin çokluğunda tıkanıp kalıyorum resmen.
Siyonistlerin yaptığı katliamı seyretmekten başka elimizden bir şey gelmemesine utanıyorum.
Güvenli bölgeleri bombalayıp çocukların yanarak ölmesine sebep olan, kafası kopan bebeklerin katili olanlardan, hastaneleri bombaladığı için yaralıların yavaş yavaş hayatlarını kaybetmesini sağlayan aşağılık topluluktan nasıl bahsedilir bilemiyorum.
"Yıkılasın İsrail
Enkazını göreyim
Sana ülke diyenin
Yüzüne tüküreyim!"