Üniversitede bi arkadaşım önerdi sonra kendi kitabını bana hediye etti sende oku sonra birlikte konuşalım demişti.
Büyük bir heyacanla başladım okumaya sonra ağlaya ağlaya devam ettim.
Efrazın zor hayatı çaresizliği çok ağlattı beni.
Hayatta ne kadar kötü insan var ise bir o kadar iyi insanlarda var.
Ve iyi insana rast gelirsen yeniden doğarsın adeta.
"Yarın hep meçhuldür ama karanlık baki." değildir.
KefenŞehnaz Haşimoğlu · Dokuz Yayınları · 20201,318 okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
En son yürekler ölür bu kitabı iki yıl önce okumuştum hâlâ dün gibi aklımda çok sevdiğim çok etkilendiğim bir kitaptı kesinlikle tavsiye ederim.
İnsan her şeye alışıyormuş hayatta yeniden ayağa kalkıp yürümesi gerekiyormuş başta buna inanmazsın tabi nasıl olacak nasıl yapacağım dersin ama zamanla oluyor.
Hiç bir şeyi unutmuyorsun sadece alışıyorsun.
Giden gittiği yerde kalan ise önce acısını, yasını yaşıyor sonra yeniden hayatını.
"Şartlar ne olursa olsun, gülümseyeceksiniz! Gülümsemeye şartlandıracaksınız kendinizi..."
İki yıl sonra kitap hakkındaki düşüncelerimi paylaşıyorum çünkü artık kitapta yazanlar ile bütünleştiğime inanıyorum.