Nisanurrrr

Nisanurrrr
@_iNlaKesh_
Yaratıcı anne her zaman ölüm annedir de ve bunun terside geçerlidir. Bu ikili doğa ya da ikili görev nedeniyle bizi bekleyen en önemli iş, çevremizde ve içimizde neyin yaşaması, neyin ölmesi gerektiğini anlamayı öğrenmektir. Yapmamız gereken, ikisinin de zamanlamasını kavramak ; ölmesi gerekenlere ölmeleri için , yaşaması gerekenlere yaşamaları için izin vermektir.
Sayfa 47·Kitabı okuyor
Alıntı
Reklam
Çok sürmedi bir sarsıntı oldu! Ama bu böyle bildiğimiz bir deprem gibi eşyaları sarsan bir hareket değildi;bu bir zaman depremiydi.Nasıl bir duygu olduğunu sözlerle anlatmak olanaksızdı. Ve ardından,o güne kadar hiçbir insanın duymadığı bir ses yayıldı etrafa,asırların ötesinden gelen derin bir soluk gibi. Sonra herşey bitti.
Sayfa 275·Kitabı okudu