NeuroStoryTR

NeuroStoryTR
@_iamserdar
Ölüm ne büyük bir sırdır; İnsan düşünür ama çözemez. neurostorytr.com instagram.com/iams.erda.r?igs...
ÖLÜLER KONUŞUYOR I “Ben veremden öldüm Belki ölmezdim Sıkıntım olmasaydı Paradan yana” “Ben de cephede öldüm Süngü taktım Hücuma geçtim Ve kâfi geldi tek bir kurşun Veda etmek için hayata Varşova önlerinde.” “Ah ben bir hiç yüzünden öldüm Bir gece açık kalmıştı üstüm Soğuk aldım. Önce yatağa düştüm Sonra da toprağa.” “Beni tramvay çiğnedi Sultanahmet’te Olur şey değil Ben burada Ellerim ve ayaklarım orada Hâlâ inanamıyorum öldüğüme.” “Beni doğururken ölmüş annnem
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim. Aynalardan evvel.” Kelebeğin Rüyası (Yılmaz Erdoğan, 2013)
Meçhule giden bir gemi kalkar bu limandan gemi meçhule değil belde-i nura gidiyor Bu Ülke
Hani şöyle deriz, dünya kötü bir yer. Şurası kötülükle dolu, ötesi kötü... Kötülüğü bir yerlere atarız daima, insana kondurmayız sanki. Ne tuhaf, hâlbuki kötülüğü yaratan da insanın kendisi değil mi? Aynı kitapta geçer: "Dünya kötü bir yerdi ama insanlar öyle olmak zorunda değildi, öyle olmayı reddedebilirlerdi." Bu çıkmazdan bizi biz kurtarırız
Gönül kırmamak gerek . Bazen taşlar küçük dahi olsa insanın gücüne gidiyor.