NeuroStoryTR

NeuroStoryTR
@_iamserdar
Ölüm ne büyük bir sırdır; İnsan düşünür ama çözemez. neurostorytr.com instagram.com/iams.erda.r?igs...
Reklam
O sabah mı çıkmıştın, bir gün önce mi Bir bıçağın ağzında yürür gibiydin Demirlerin soğukluğu soluk dudaklarında Gözlerinde karanlığı dar hücrelerin Seni görür görmez özgürlüğümden utandım Söyle ne içersin, çay mı kahve mi Çok değişmişsin birden tanıyamadım.”
Puşkin den olmalı Akşam paltomu sırtıma attım ekselansın kapısında hayli durdum bekledim göremedim umudum boşa çıktı
Ne acı, bu çağda onca yüksek binalar onca binalar yaptı insanoğlu da, hâlâ evini bulamadı. Sabahattin Ali, "Gerçekte hep yalnızdım, hiçbir yerde kendimi evimde hissetmedim."
Reklam