Hayat kısadır onu endişe, keder ve üzüntü ile daha da kısaltmayın. Hepimiz yolcuyuz. Hiçbir dert, dünyaya gelirken beraberimizde gelmedi. Bizimle beraber de gitmeyecek..
_“İnsanlar tanımaya ve sevilmeye değer değildi._
_Bazı insanlar terk edilmeliydi._
_*Kırmamak için… kırılmamak için…*_
_*bırakıp gidilmeliydi.”*_
> 📚| Eğer Peşinden Gelirsem, Emre Gül