Sensizlik o kadar zor ki.. Keşke bilsen...
Sendeki umursamazlıktan bir damla istiyorum.
Senin içinde kopan fırtınalarda yaprak olsam
Keşke bilsem seni tanısam.
İnsanın kendine hakim olabildiğini bilmesi ne güzelmiş.
Ne demiş ünlü düşünür Candan Erçetin; "Uzaklaş ellerimden uçabildiğin kadar..."
Sen istediğin kadar uzaklaş sana olan sevgim hiç değişmeyek.
Müsadenle ben bu aşk üzere ölmek istiyorum.
Sen istediğin gibi yaşa...