Bazen düşünüyorum, ne garip mahluklarız? Hepimiz ömrümüzün kısalığından şikayet ederiz; fakat gün denen şeyi bir an evvel ve farkına varmadan harcamak için neler yapmayız?
Tele ekranlar sabahtan akşama kadar insanın içini bayan istatistikler sayarak insanların artık daha çok yiyeceğe, daha çok giysiye, daha iyi evlere, daha çok eğlence olanağına, sahip olduklarını, elli yıl öncesine göre daha uzun yaşayıp daha az çalıştıklarını, daha yapılı, daha sağlıklı, daha güçlü, daha mutlu, daha zeki olduklarını, daha iyi eğitim gördüklerini kanıtlamaya çalışıyorlardı. İşin garibi , bu söylenenleri ne doğrulayabiliyordunuz, ne de çürütebiliyordunuz.